Strona główna > NFZ, Przegląd prasy > Budżet NFZ za niski – czeka nas współpłacenie?

Budżet NFZ za niski – czeka nas współpłacenie?

logo nfzPrzegląd prasy: „Budżet NFZ jest zbyt niski, wprowadzenie współpłacenia za niektóre świadczenia mogłoby poprawić sytuację w ochronie zdrowia – twierdzi ekspert ds. ochrony zdrowia Adam Kozierkiewicz” – donosi dzisiejszy rynekzdrowia.pl

„- Na rynku jest coraz więcej podmiotów, jest zatem większa konkurencja pomiędzy nimi o tę samą pulę pieniędzy. Problem braku wzrostu budżetu NFZ będzie z pewnością odczuwalny także w przyszłym roku. Nie można spodziewać się większego spływu składki, ponieważ zatrudnienie nie wzrośnie, a wręcz przeciwnie – bezrobocie może być większe. Ponadto poziom wynagrodzeń także raczej nie wzrośnie. Placówki medyczne mogą wykonywać coraz więcej świadczeń, ale następuje zderzenie z możliwościami finansowymi Funduszu – dodał Kozierkiewicz” – czytamy dalej w ciekawym tekście na stronie http://www.rynekzdrowia.pl.

Więcej

Kategorie:NFZ, Przegląd prasy
  1. 08/12/2012 o 15:02

    Po moim trupie, albo waszym!!! Czas już skończyć z tym burdelem i paranoją!!! Byłem zatrudniony na umowę o pracę – potrącano mi składki, miałem swój bizxnes – potrącano mi składki drugi raz!!! Gdzie są moje pieniądze i tysięcy innych. Nie choruję, dbam o siebie – gdzie złodzieje przejadacie nasze pieniądze!!! Czas wyjść z tym na ulicę, czas zapalić koktajle Mołotowa!!!

  2. (nie)ubezpieczony
    03/12/2012 o 19:35

    Już ja wam dopłacę, a może oddacie mi moje składki z 35 lat, z których NIGDY nie korzystałem? Za taką kasę to bym mógł się leczyć w prywatnej szwajcarskiej klinice!!!!!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

