Strona główna > NFZ, Przegląd prasy, Szpitale > Oszczędności szpitalne

Oszczędności szpitalne

Szpitale oszczędzają na emeryturach pomostowych, zmieniając pielęgniarkom umowy o pracę.
Zamiast nazwy konkretnego stanowiska (uprawniającego do ubiegania się o emeryturę pomostową) pojawia się ogólne stwierdzenie, że zatrudniony będzie wykonywać pracę na terenie całego szpitala – podaje „Dziennik Gazeta Prawna”.Zapis taki spowoduje, że te osoby nie będą miały prawa do emerytury pomostowej.Ponieważ do organizacji związkowych takich sygnałów wpływa coraz więcej, sprawdzają one, jaka jest skala zjawiska – pisze „Dziennik Gazeta Prawna”.

  1. Maniek
    26/07/2012 o 22:30

    Piguły zbędne, lekarze zbędni, salowe zbędne, laboratoria zbędne… co jest niezbędne i najwyżej opłacane? Derekcja i NFZ, nieśmiertelni

  2. ktoś
    22/07/2012 o 20:52

    to co, będą piguły szeregować do sprzątaczek a lekarzy do salowych? Jak to ma być?

  3. gość
    22/07/2012 o 17:36

    Najpierw były kontrakty, nie wszyscy z tego skorzystali, a teraz to. Ciekawe co jeszcze wymyślą by zarobić

    • siostra
      22/07/2012 o 21:12

      mnie zmusiła dyrektorka do kontraktu, najpierw się wściekłam, ale potem okazało się, że nie jest źle.

  4. pielęgniarka
    22/07/2012 o 17:29

    ja też stoję przed taką możliwością, ale co mam zrobić? mam kilka lat do emerytury, a jak się dowiedziałam mogę dostać alternatywę: albo podpiszesz albo wynocha…. i żadne związki mi nie pomogą.

  5. piguła
    22/07/2012 o 16:07

    no najlepiej oszczędzać na pracownikach, a sobie mieć wysoką emeryturkę np. dyrektorzy w szpitalach. w tych placówkach oszczędza się na wszystkim co się da i na czym się nie da. tak dalej… to ta chora służba zdrowia zdechnie jak pies pod płotem.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

